Saturday 3 August 2013

MAIN DALAM BILIK AIR


Aku ni.. baru je lepasan sekolah jadi
aku tinggal di kampong jauh dari
bandar. Maklumlah
sedang mengangur.Oleh kerana
kakak aku dua bulan lagi nak
bersalin jadi aku di jemput oleh
kakak dan abang ipar aku ke bandar
untok tinggal bersama mereka di
rumah sewanya lah. Sebelum aku
bercerita lebih jauh lagi elok aku
introduse pada engkau orang semua.
Aku ni baru 18 tahun lebih dan
masih dara itu pun aku dapat
mempertahankan kalau tidak.
Teruskan baca dulu. Size aku boleh
lah tahan 38-30-36 mengancam kan.
Kakak aku nama dia Norlizah tapi
dari kecik aku panggil dia Ijah aja.
Sebenarnya aku kurang rapat lah
dengan akak aku tu pasal dia ni suka
control kat aku je. Abang ipar aku ni
nama dia Jamaluddin tapi kakak aku
panggil di Jamal je, nama manja
mungkin. Dia ni tak boleh layan
punya. Ingin tahu baca terusMalam
Minggu.O.K minggu pertama aku di
rumah akak saperti biasalah tolong
dia kerja rumah sikit sikit. Masuk
hari ke lapan ha..nak cerita lah ni .
Satu malam aku belum tidur lagi jam
pukul 9:30 malam biasanya aku tidur
pukol 8:30 malam. Jadi aku
ternampak akak Ijah ku masuk toilet
berkemban dengan tuala je. Aku tak
kisah lah biasa lah tu berkemban tak
salah, lalu dua minit lepas tu abang
ipar aku masuk dengan tuala jugak.
Aku jadi hairan mungkin juga
mereka sangka aku ni sudah tidur
awal. Aku tunggu juga dalam 15
minit tak keluar keluar. Jadi aku
intai lah dekat pintu, air pun tak
bunyi sunyi saja dah lain macam ni
aku agak dan dalam hati ku baik aku
mengendap kat pintu mandi. Tiba
tiba suara kakak aku mula ku dengar
dari dalam toilet , memang pun
dinding tu flywood yang nipis
sebelah atas. Jadi telinga aku pun
jelas terdengar kakak aku seperti
orang mengerang macam kesakitan .
Aku carilah kalau kalau ada lubang
kat dinding tu . Cari punya cari
jumpa lubang yang besar sebesar
jari manis betul betul saperti bekas
paku besar yang dah tercabut.Aku
mengendap lah celah lubang tu , aku
pun lihat kedalam toilet tu, lubang ni
kecik je tapi boleh melihat seluruh
apa yang ada kat dalam. Suara akak
Ijah yang kesakit tu rupanya akak
dan abang ipar aku tu dah telanjang
bulat dan rupanya mereka hei susah
lah nak cakap tapi pasal engkau
orang terpaksa lah saya
cakap ..abang ipar aku tu tunggang
akak Ijah dari belakang. Akak Ijah
dah masuk tujuh bulan mengandung
memanglah begini cara nya. Darah
aku terus naik pasal ini adalah kali
pertama aku lihat secara live jadi
jantung aku dan kaki aku bergoyang
terus macam orang takut
je. ..memanglah takut tapi aku
teruskan jugak maklum lah aku pun
share pleasure jugak dengan
mereka.Akak aku tu kedua tangan
dia kat dinding menonggeng dan
kakinya membangkang abang ipar
aku tu pantat lah dari belakang…
lama jugak dia enjut enjut dari
belakang.. dalam posisi ini tak jelas
berapa besar penis abang ipar aku
kerana dia membelakangi aku.
Dalam berapa minit selepas tu
mereka berubah posisi , abang aku
duduk di tempat membuang air
besar yang bertutup kaki dia
membangkang lah.. ni dia penis dia
jelas kelihatan aku agak panjang
jugak lebih kurang 6 inchi dan besar
dia macam pisang raja lah besar
sangat lah tu.. Dalam berberapa saat
kemudian akak Ijah tu ambil air dari
gayung yang tersedia lalu menyiram
penis abang ipar aku dan di bilas
bilas nya penis tu dan terus di hisap
penis yang dah berdiri tegak. Lama
jugak di hisap dan kulum penuh
dalam mulut dia. Aku naik gian
jugak bila akak aku hisap penis laki
dia tu. Tapi aku berfikir panjang
kenapa lah main dalam toilet ni kan
tak selesa dalam bilik tidur kan lagi
seronok ada aircon. Aku buat imigine
sendiri mungkin tengah akak Ijah
aku tadi buang air mesti laki dia
nampak puki akak aku tu. Atau
mereka dah main kat dalam bilik
dan continue kat toilet. Sedang aku
imagine rupa rupanya mereka dah
selesai beromen lalu aku pun
bersembunyi kat sebelah pintu toilet
tu. Akak aku terus keluar dan ke
bilik tidur tetapi abang ipar aku
ternampak aku dan tergamam terus
dia dan lama lama dia tersenyum
jugak kat aku aku takut kalau kalau
dia tau apa yang aku buat tadi.

3 comments: